جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه قروه

حوزه/ امام جمعه قروه با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی پُست به معنای یک امانت و مسئولیت است، گفت: امروز دشمنان که می بینند از طریق جنگ سخت افزاری نمی توانند به این نظام و مملکت آسیبی برسانند، حساب ویژه ای بر روی جوانان در بحث فرهنگی باز نموده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حسن باباییان شامگاه دیروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: این انقلاب به آسانی به دست نیامده است و خون هزاران شهید این نهال را آبیاری کرده است.

امام جمعه قروه با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی پُست به معنای یک امانت و مسئولیت است، گفت: امروز دشمنان که می بینند از طریق جنگ سخت افزاری نمی توانند به این نظام و مملکت آسیبی برسانند، حساب ویژه ای بر روی جوانان در بحث فرهنگی باز نموده اند.

وی تصریح کرد: ایجاد صدها شبکه ماهواره ای، کانالهای مجازی، اینترنت و ... تنها گوشه ای از تهاجم و ناتوی فرهنگی دشمنان اسلام علیه جوانان و سرمایه این خاک و بوم است.

حجت الاسلام باباییان تاکید کرد: هدف اصلی دشمنان از به راه انداختن تهاجم فرهنگی ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه و جدایی انداختن بین نسل های انقلاب است.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امروز مسئولان ما نباید تنها به مدرک تحصیلی خود اکتفا کنند، بلکه باید با استفاده از سلاح ایمان و قرآن وارد میدان کارزار شوند و برای پیشبرد بهتر اسلام، زندگی پیامبر اکرم(ص) و سیره معصومین علیهم السلام را بکار ببندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha