جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 حرم حضرت زینب

حوزه/ آیین های جشن میلاد حضرت زینب سلام‌الله علیها با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب سلام‌الله علیها، آیین های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود که این برنامه‌ها در شهر قم به علت وجود بارگاه کریمه اهل‌بیت(ع) با حضور گسترده زائران و مجاوران حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش:‌در تاریخ دوشنبه‌شب که هم‌زمان دوم بهمن‌ماه و شب میلاد حضرت زینب سلام‌الله علیها است، مراسم جشنی در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد داستانی استاد حوزه علمیه و مدیحه‌سرایی عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

همچنین: در مراسم جشن میلاد حضرت زینب سلام‌الله علیها گروه تواشیح میعاد نیز حضور یافته و به هم‌خوانی می‌پردازد.

در روز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه که روز میلاد حضرت زینب سلام‌الله علیها است، مراسم سخنرانی و مدیحه‌سرایی قبل از نماز ظهر و عصر توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین جوشقانیان و مهدی حیدرزاده و مراسم قبل از نماز مغرب عشاء نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی رستم‌آباد و مدیحه‌سرایی حسن حیدرزاده و همچنین مراسم سخنرانی و مدیحه‌سرایی بعد از نماز مغرب و عشاء نیز توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی و سید علی حسینی‌نژاد دنبال می‌شود.

لازم به ذکر است: مراسم قرائت دعای پرفیض توسل نیز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha