جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، تصریح کرد: بهترین راه مبارزه با تهاجم فرهنگی تعمیق بخشیدن به باور‌های دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین به موضوع مهم امر به معروف ونهی از منکر در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: متاسفانه عمل به این رسالت مهم از سوی مردم و مسئولین در جامعه امروز مورد غفلت قرار گرفته و باید در این خصوص اصلاحاتی انجام گیرد.

وی افزود: هرچند برخی نهادها تمام هم و غم خود را برای اجرای صحیح فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بکار گرفته اند، ولی هنوز هستند نهادهای بسیاری که تنها  در  عرض برنامه ‌های جزئی و حاشیه ای، به امر به معروف و نهی از منکر توجه دارند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: افرادی که امروز نسبت به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بی‌توجه هستند، باید آگاه باشند که هم در این دنیا و هم در آخرت باید در محضر الهی پاسخگوی این کم کاری باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به موضوع مهم وحدت و همبستگی در جامعه نیز اشاره و تصریح کرد: شعار اساسی پیامبر(ص) توحید بوده و چنان که مسلمانان با محوریت توحید در جوامع اسلامی زندگی کنند، رستگار خواهند شد و قرآن نیز مسلمانان را برادر دانسته و یکی از موثرترین روش‌ها حفظ وحدت و عمل به توحید می‌باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین، براساس اعتقاد به یگانگی خداوند و یکی بودن دین، کتاب آسمانی و پیام آور آن، مسلمانان را امت واحده دانست و افزود: این چهار مورد استراتژی راهبردی جامعه اسلامی است که عامل مهمی برای وحدت به‌شمار می‌آید و مسلمانان نیز باید از ایجاد اختلاف در بین یکدیگر پرهیز کرده و با توجه به تعبیرات مقام معظم رهبری باید از  تضعیف  اسلام ناب که دشمنان در انتظار آن هستند، جلوگیری کرد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین در پایان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، خاطرنشان کرد: بهترین راه مبارزه با تهاجم فرهنگی تعمیق بخشیدن به باور‌های دینی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha