جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه ایلام از خبرگزاری حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام در بازدید از خبرگزاری حوزه، در جریان فعالیت ها و برنامه های رسانه رسمی حوزه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام به اتفاق حجت الاسلام یونس گلی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان و سرپرست معاونت تهذیب حوزه استان، پیش از ظهر امروز از بخش های مختلف خبرگزاری حوزه بازدید کرد و در جریان فرایند اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای حوزوی قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در جریان این بازدید، با تقدیر از دست اندرکاران رسانه رسمی حوزه، اطلاع‌رسانی از کارکرد‌ها، دستاوردها و ظرفیت‌های عظیم حوزه در عرصه‌های، علمی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و ...، را امری ارزشمند و انکارناپذیر خواند.

وی، خبرگزاری حوزه را الگوی صداقت رسانه ای خواند و ادامه داد: رسانه رسمی حوزه، مورد اعتماد جامعه حوزویان و عامه مردم بوده و راه اندازی و فعالیت آن کار بزرگ و افتخار آمیزی در حوزه است.  

مدیر حوزه علمیه استان ایلام همچنین با اعلام آمادگی توسعه همکاری های حوزه استان با خبرگزاری رسمی حوزه، گفت: انتشار اخبار علما و حوزه های استان ها گام مهمی در معرفی کارکردهای ارزشمند حوزه و روحانیت می باشد.

 

                                  

                                  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha