جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عبادی در دیدار با امید

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز آمار بیکاری خیلی نگران کننده است و افرادی که از دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند باید مجهز به علم و مهارت و آماده کار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، شب گذشته در دیدار با دکتر محمدحسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور اظهار داشت: اگر عمل همراه با علم نباشد نقص و عیب است، لذا آن علمی مطلوب است که دانش بنیان باشد و اگر علم همراه با عمل نباشد باطل است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان خراسان جنوبی افزود: اگر صاحب علم، به علم عمل نکند آن علم فراموش خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مهارت یک نعمت است که امروز در اختیار افراد قرار می گیرد گفت: در گذشته اگر کسی می خواست مهارتی یاد بگیرد باید چند سالی نزد استاد آن کار، شاگردی می کرد و برای او کار می کرد تا کار را به او یاد می دادند، اما امروز هر کس بخواهد مهارتی یاد بگیرد نهادهای مختلفی از جمله فنی و حرفه ای و مراکز علمی کاربردی وجود دارد.

وی با درخواست این که دانشگاه علمی کاربردی جوانان را به مهارت های علمی مجهز کند، گفت: امروز آمار بیکاری خیلی نگران کننده است و آنچه از دانشگاه علمی کاربردی فارغ التحصیل می شود باید مجهز به علم و مهارت و نیروی آماده کار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، خواستار همکاری حداکثری مسؤولان با دانشگاه علمی کاربردی جهت رشد بیشتر شد و خطاب به کارکنان این دانشگاه خاطرنشان کرد: با جایگاهی که در اختیار دارید به نسل آینده خدمت کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha