جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شاهبیکی

حوزه/ حجت الاسلام شاهبیکی با بیان اینکه دهه فجر در دل خودش پیامی فاطمی دارد و حضرت فاطمه(س) شهید شد تا دین و ارزش های اسلامی باقی بمانند، گفت: متاسفانه برخی در کشور به عفاف و حجاب دهن کجی می کنند.

حجت الاسلام  حامد شاهبیکی در گفت وگو با خبرنگار حوزه در بیرجند اظهار داشت: تلاقی دهه فجر با ایام فاطمیه بدان معنی است که ما دهه فجر فاطمی داشته باشیم و دهه فجر در دل خودش پیام فاطمی دارد و حضرت فاطمه(س) شهید شد تا دین بماند و قیام امام خمینی(ره) نیز برای پایداری دین و حفظ ارزش ها بود.

وی افزود: حضرت زهرا(س) برای حفظ ارزشها قیام کردند و شهدا هم برای پاس داشت ارزشها به شهادت رسیدند و بهترین انسان ها شهدا بودند که به خاطر ارزشها از جان خود گذشتند.

این فعال فرهنگی گفت: مواظب باشیم چهره پهلوی را برا ما بزک نکنند ساختار رژیم طاغوت به گونه ای بود که به روستاهای دور رسیدگی نمی شد ولی الحمدلله از زمان انقلاب زندگی و رفاه رشد خوبی داشته است در برخی جاها کمبودهایی احساس می شود و این به خاطر رشد سطح زندگی است که توقعات بالارفته است.

حجت الاسلام شاهبیکی با بیان اینکه الگوها و ارزشهای ما باید فاطمی باشد گفت: حضرت فاطمه(س) در تمام طول تاریخ الگویی برای زنان بوده است،  این انقلاب، دشمن دارد و می خواهند ایمان و اعتقاد را از ما بگیرند و به همین خاطر به اعتقادات هجوم می آورند و کسانی که در این ایام به حجاب دهن کجی می کنند از فرهنگ منحط غربی دفاع می کنند.

وی افزود: باید به داشته های خودمان افتخار کنیم و در این ایام، تجدید میثاقی با شهیدان و امام راحل داشته باشیم و در این مسیر بمانیم.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) برای حفظ ارزشها قیام کردند و شهدا هم برای پاس داشت ارزش ها به شهادت رسیدند، گفت: بهترین انسان ها شهدا بودند که به خاطر ارزشها از جان خود گذشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha