جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تجدید بیعت عشایر «لر» خوزستان با آرمان ولایت فقیه

حوزه/ جمعی از مردم، روحانیون و نخبگان قوم غیور و شهید پرور «لر»، در دیدار با آیت الله موسوی جزایری، با ولایت فقیه تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تجدید بیعت قوم غیور «لر» با آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه، عصر امروز در حسینیه بقیة الله(عج) اهواز برگزار شد.

این آیین با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز و پس از آن جمعی از جوانان خوش ذوق بختیاری، اشعاری در خصوص شجاعت مردان ایل بختیار و دفاع از آرمان بلند ولایت فقیه، سرودند.

*نقش ویژه عشایر در تولید ملی و کمک به رونق اقتصاد کشور

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در بخشی از این مراسم، پیرامون نقش مؤثر عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: ابن قشر قهرمان همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حضوری مثبت و اثرگذار داشته در تولید ملی و کمک به رونق اقتصاد کشور همواره نقش آفرین بوده‌اند.

وی تصریح کرد: عشایر غیور ایران، شهدای بسیار ارزشمندی به نظام مقدس اسلامی تقدیم کرده و علاوه بر خدمت به آرمان انقلاب، در حوزه اقتصاد کشور و رونق تولید ملی نیز تأثیر بسیاری دارند.

*بیعتی دوباره برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب

همچنین سردار محمد علی پور، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، در ادامه این مراسم، با بیان اینکه دهه مبارک فجر، تلألؤ اسلام ناب محمدی در جهان است، گفت: امروز عشایر قوم دلیر «لر» در این مکان جمع شده‌اند تا با نماینده مقام معظم رهبری در خوزستان برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب، بیعتی دوباره بندند.

وی با بیان اینکه قوم غیور «لر» همراه با سایر اقوام ایرانی نقش بی‌بدیلی در انقلاب و دفاع مقدس ایفا کردند، اظهارداشت: اگر نگاهی به موضوع جنگ، مدیریت و فرماندهی آن بی اندازیم، متوجه می‌شویم که بخش عمده‌ای از این فرماندهی بر عهده جوانان خوش‌فکر و غیرتمند «لر» بوده است.

*به کوری چشم دشمنان ما یک خانواده‌ایم

 حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در بخش دیگری از آیین تجدید بیعت عشایر خوزستان با آرمان ولایت فقیه، با تأکید بر اینکه همه اقوام ایرانی یک خانواده هستند، گفت: پیام امروز حضور مردان عشایر خوزستانی در حسینیه بقیه الله اهواز این است که بگوییم «به کوری چشم دشمنان ما یک خانواده هستیم».

*از راه اسلام و انقلاب خارج نمی‌شویم

آیت الله موسوی جزایری، به عنوان سخنران اصلی این مراسم، پیام حضور عشایر «لر» خوزستانی در همایش وحدت امروز را بیعت مجدد و عرض وفاداری به رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز مردان ایل غیور بختیار در همایش قدرت ششمین روز دهه فجر انقلاب حاضر شده‌اند تا به دشمنان اسلام اعلام کنند که ما همواره تابع ولایت بوده و از راه اسلام و انقلاب خارج نمی‌شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha