جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سخنرانی سردار علی پور، مدیر کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان  در آیین تجدید بیعت عشایر «لر» خوزستان با آرمان ولایت فقیه

حوزه/ سردار علی پور گفت: امروز اگر دشمن حربی، کوچک‌ترین مشکلی برای ایران اسلامی به وجود آورد، لباس محلی عشایر تبدیل به لباس رزم شده و غیور مردان «لر» با همه وجود از اسلام، ولایت و حریم نظام و انقلاب، دفاع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار محمد علی پور، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در آیین تجدید بیعت عشایر «لر» استان خوزستان با آرمان ولایت‌فقیه، با بیان اینکه دهه مبارک فجر، تلألؤ اسلام ناب محمدی در جهان است، گفت: امروز عشایر قوم دلیر «لر» در این مکان جمع شده‌اند تا با نماینده مقام معظم رهبری در خوزستان برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب، بیعتی دوباره ببندند.

وی با بیان اینکه قوم غیور «لر» همراه با سایر اقوام ایرانی نقش بی‌بدیلی در انقلاب و دفاع مقدس ایفا کردند، اظهارداشت: اگر نگاهی به موضوع جنگ، مدیریت و فرماندهی آن بی اندازیم، متوجه می‌شویم که بخش عمده‌ای از این فرماندهی بر عهده جوانان خوش‌فکر و غیرتمند «لر» بوده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، زنان و مردان «لر» را دلداده علی و فاطمه و فرزندان مطهرش خواند و تصریح کرد: امروز مردان عشایر زاگرس ایل غیور لر، بختیاری و بهمئی در حسینیه بقیه الله اعظم(عج) کلان‌شهر اهواز جمع شده‌اند تا دلدادگی خود به آرمان ولایت‌فقیه و حضرت علی(ع) و اهل‌بیتش را اعلام کنند.

سردار علی پور، با بیان اینکه قوم «لر» همواره در حمایت از ولایت‌فقیه و انقلاب زبان‌زده اقوام هستند، اذعان داشت: دلدادگی این قول به قرآن چنان است که با تبعیت از فرمایش خداوند متعال، همواره در طول تاریخ با شجاعت علیه ظلم ایستادگی کرده و هزینه‌های سنگینی را متحمل شده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: امروز اگر دشمن حربی کوچک‌ترین مشکلی برای ایران اسلامی به وجود آورد، لباس محلی عشایر تبدیل به لباس رزم شده و با همه وجود از اسلام، ولایت و حریم نظام و انقلاب، دفاع خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha