جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دارابی

حوزه/ معاون امور استان ها و مجلس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از دانش آموزان مدارس صدرا جذب حوزه های علمیه می شوند، گفت: دانش آموزان با تحصیل در این مدارس آگاهانه مسیر خود را برای کسب علوم دینی و حوزوی انتخاب می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام علی دارابی، امروز در همایش تجلیل از مدیران، دبیران و دانش آموزان ممتاز دبیرستان های علوم و معارف اسلامی (صدرا) لرستان با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، شکل گیری این دبیرستان ها را از دستاوردهای انقلاب در حوزه های دینی و فرهنگی برشمرد و گفت: تربیت دانش آموزان مومن و انقلابی برای  نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف والای شکل گیری این مدارس است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان با تحصیل در این مدارس در مسیر اهداف والای اسلام و انقلاب گام بر می دارند اظهار کرد: همراهی آموزش و پرورش با سازمان تبلیغات اسلامی در این مدارس منجر به نتایج مطلوب و ارزشمندی شده است که با ادامه این همکاری ها می توان شاهد تربیت دانش آموزانی مومن و انقلابی برای اهداف والای نظام بود .

معاون امور استان ها و مجلس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از دانش آموزان مدارس صدرا جذب حوزه های علمیه می شوند خاطر نشان کرد:دانش آموزان با تحصیل در این مدارس آگاهانه مسیر خود را برای کسب علوم دینی و حوزوی انتخاب می کنند .

حجت الاسلام دارابی با بیان اینکه اساتید و مدیران این مدارس نیز با اخلاص و دلسوزی در تربیت دانش آموزانی مومن و در تراز اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند، یادآور شد: امید می رود با همت والای دلسوزان نظام و مدرسان این مدارس شاهد رونق تهذیب،علم  و دانش در این مدارس برای تحقق اهداف اسلامی و دینی باشیم .

وی در پایان با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب برای خدشه وارد نمودن به اعتقادات دینی جوانان، گفت: کسب تخصص در حوزه علوم دینی راهکاری موثر برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha