جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از ارسال ۵۲۰ اثر از حوزه های علمیه خواهران و برادران استان به دبیرخانه دومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) خبر داد .

حجت‌الاسلام کامران پنام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم‌آباد، اظهار داشت: با اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره استانی علامه حلی (ره) این تعداد اثر از 13 مدرسه علمیه خواهران و 13 مدرسه علمیه برادران در پایه‌های اول تا درس خارج از فقه به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی (ره) استان لرستان در قالب کتاب، مقاله، پایان‌نامه و تحقیق پایانی ارسال‌شده است، افزود: آثار رسیده در محورهای علوم قرآنی، فرق و ادیان، کلام، تاریخ و فقه و اصول ارزیابی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه امسال از 15 ارزیاب پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان لرستان برای بررسی ارسال استفاده خواهد شد، تصریح کرد: ارزیابان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره از اساتید سطح 3 و 4 حوزه علمیه هستند.

حجت‌الاسلام کامران پنام با اشاره به اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در 3 مرحله اجمالی، تفصیلی اول و تفصیلی دوم ارزیابی و بررسی خواهند  شد خاطرنشان کرد: اختتامیه دومین جشنواره استانی علامه حلی (ره) به میزبانی خرم‌آباد اوایل سال تحصیلی آینده برگزار خواهد شد.

رشد 2 برابری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره علامه حلی (ره)

حجت‌الاسلام پنام با بیان اینکه امسال با توجه به اینکه سن شرکت‌کنندگان در جشنواره علامه حلی (ره) از 40 به 31  سال کاهش‌یافته بود، گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته رشد ارسال آثار دو برابر شده است.

وی در پایان از برگزاری قریب به 30 کارگاه پژوهشی در راستای توانمندی آثار مطلوب به جشنواره خبر داد و بیان کرد: این کارگاه‌ها برای طلاب حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان لرستان برگزارشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha