جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله غلام عباس رئیسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غلام عباس رئیسی مدیر حوزه علمیه امام خمینی کراچی پاکستان گفت: همه‌ی دشمنان اسلام در دوران پیروزی انقلاب اسلامی علیه این انقلاب متحد بودند و پیروزی انقلاب اسلامی برای ملّت شیعه یک معجزه است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ حجت الاسلام والمسلمین غلام عباس رئیسی مدیر حوزه علمیه امام خمینی کراچی پاکستان گفت: همه‌ی دشمنان اسلام در دوران پیروزی انقلاب اسلامی علیه این انقلاب متحد بودند و پیروزی انقلاب اسلامی برای ملّت شیعه یک معجزه است.

او گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی علماء، مراجع عظام، دانشمندان و همه اقشارمردم تلاش نمودند و به رهبری امام خمینی رضوان الله تعالی علیه اعتماد کردند و متحد بودند و به همین علت انقلاب اسلامی پیروز شد.

وی افزود: عربستان از انقلاب اسلامی می ترسد و امروز دشمنان اسلام با هم تلاش می کند که چهره اسلام را مشوه کند اما با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب همه توطئه های آنان نقش برآب شد و اسلام به برکت انقلاب اسلامی در جهان سربلند است.

گفتنی است که حجت الاسلام والمسلمین غلام عباس رئیسی ، یکی از روحانیون برجسته و متدین پاکستان از منطقه بلتستان است. وی برای تحصیل علوم دینی به نجف اشرف رفت و. در سال ۱۹۷۵ از نجف اشرف به شهر کراچی برگشت. بعد از انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۹۷۹ میلادی به قم رفته و در جمهوری اسلامی ایران تحصیل و تدریس داشت. چندین سال قبل در جامعه العروۃ الوثقی مشغول تدریس شد و این روزها مدیریت مدرسه امام خمینی ره شهر کراچی را بعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha