جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دشمن می داند که ولایت فقیه مایه عزت و استحکام نظام اسلامی است و به همین خاطر تمام هجمه خود را به سوی ولایت فقیه روانه کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی، صبح امروز در جمع  مسئولین اعضای حلقه های صالحین مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین گفت: اگر انقلاب اسلامی در تمام صحنه های سیاسی و بین المللی حضور مقتدرانه ای دارد و در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو بوده، به برکت ولایت فقیه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: حمایت مردم یکی دیگر از پشتوانه های عظیم رهبر فرزانه انقلاب است که امروز مردم بصیر با حضور به موقع خود در تمام صحنه ها، اندیشه های رهبر معظم انقلاب را به پیش می برند.

وی ادامه داد:  بر همگان وظیفه است که دیدگاه های سیاسی امام راحل را که امروز در رهبری معظم انقلاب تجلی پیدا کرده است را بشناسند و به نسل جوان انتقال دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد:  همه مردم جامعه اسلامی ایران به‌ویژه مسئولان و کارگزاران نظام باید وحدت و یکپارچگی ملی را سرلوحه کار خود قرار دهند و همواره زیر سایه ولایت فقیه و حامی مقام معظم رهبری باشند.

حجت الاسلام معبودی بیان داشت: وجود ولی‌فقیه سبب کوری چشم دشمنان شده و انسجام ملی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است. مقام معظم رهبری همیشه در صحنه‌های حساس با موضع‌گیری به‌ موقع، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و ما وظیفه داریم که در هر زمان، مکان و شرایطی از این سرمایه ملی و الهی حراست و نگهبانی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: جامعه امروز نیازمند تغییر و تحولی اساسی در زمینه فرهنگ است که تحقق این تغییرات در گرو بهره‌گیری از قرآن و سیره اهل بیت(ع) است و باید در این راستا کارشناسان علوم اسلامی راه کارها و برنامه‌ریزی‌های‌ کاربردی را ارائه داده و به‌ مرحله انجام برسانند.

وی افزود: باتوجه به تهدیدات فرهنگی که دشمن برای جامعه اسلامی ایران داشته، نشر معارف قرآنی در سطوح مختلف در بین مردم حرکتی موثر و مناسب به‌منظور احیای فرهنگ اسلامی در جامعه است که باید مورد توجه همه مردم و به‌ویژه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: وحدت و پشتیبانی از ولایت فقیه، راهبرد اصلی امروز کشور است که می تواند مانع بسیاری از توطئه های پشت پرده شده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناامید نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha