جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله العظمی بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله نجفی گفتند: مؤمنان باید همواره برای بهتر شدن و اصلاح نفس خود تلاش کنند، زیرا تغییر جامعه باید از اصلاح و تغییر نفس و حرکت تک تک افراد در راه تقوا و نزدیکی به خدای متعال آغاز شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از شیعیان استان دیوانیه عراق در جریان سفر به نجف اشرف و زیارت حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع)، با حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

این مرجع تقلید ضمن نصیحت و توصیه های خویش به جمع حاضر گفتند: مؤمنان باید همواره برای بهتر شدن و اصلاح نفس خود تلاش کنند و زیارت عتبات مقدس اهل بیت علیهم السلام نیز راهی برای تغییر و بهتر شدن است.

ایشان تاکید کردند: تغییر جامعه باید از اصلاح و تغییر نفس و حرکت تک تک افراد در راه تقوا و نزدیکی به خدای متعال آغاز شود.

آیت الله نجفی ادامه دادند: مؤمنان تمام استان ها و شهرهای عراق باید مراقب خانواده های شهدا باشند و به آنها رسیدگی کنند و زندگی محترمانه و خوبی برای آنها فراهم سازند.

علاوه بر این گروهی از جوانان زائر از شهر لاهور پاکستان و شهرهای مختلف عراق در دیدار با حضرت آیت الله بشیر نجفی از رهنمودهای ایشان بهره بردند.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدار گفتند: زائران محترم باید از زیارت خود توشه بردارند تا روح و اخلاق آنها پس از زیارت متعالی شود و زندگی فردی و خانوادگی آنها به سوی کمال تغییر کند.

آیت الله العظمی بشیر نجفی

آیت الله العظمی بشیر نجفی

آیت الله العظمی بشیر نجفی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha