جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ همایش فعالان قرآنی و آموزش سبک زندگی و آیین همسرداری از نگاه اهل‌بیت (ع) به مناسبت هفته قرآن و عترت استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این همایش که در اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، حجت‌الاسلام  علی اسماعیلیان قائم‌مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم طی سخنانی با اشاره به رویدادهای اخیر قرآنی در استان ابراز داشت» امیدواریم سال آینده سالی قرآنی همراه با لحظاتی قرآنی باشد.

وی همچنین بابیان اینکه آزمون قرآنی ۱۰ اسفندماه با استقبال ویژه‌ای همراه بود، افزود: همکاری و هم‌افزایی نهادها و مؤسسات سبب افزایش شمار شرکت‌کنندگان و برگزاری اقدامی قابل‌توجه شده است.

حبیب‌الله عزیزی ، رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی نیز با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در مصلای قدس گفت: امسال حدود 10 هزار نفر در مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآنی شرکت کرده‌اند که اقدامی بابرکت به شمار می‌رود.

وی همچنین فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب را مورداشاره قرارداد و افزود: مقام معظم رهبری بر تربیت 10 میلیون نیروی قرآنی در کشور تأکید داشته و دارند، بنابراین تلاش‌های برنامه‌ریزی‌شده باید برای دست‌یابی به این مهم در کشور انجام شود.

وی با اشاره به‌ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی اضافه کرد برنامه‌های این‌چنینی به‌منظور رضایت خدای متعال و پیاده‌سازی سبک زندگی اسلامی صورت می‌گیرد.

گفتنی است: در خاتمه همایش از پیشکسوت قرآنی استان قم، محمدعلی عزیزی و نیز تنی چند از بانوان قرآنی ورزشکار استان تجلیل به عمل آمد.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha