جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جنبش امل لبنان

حوزه/ محمد نصرالله گفت: ما خواستار استمرار مقاومت و خذف طایفه گرائی سیاسی هستیم و امام موسی صدر نیز می گفت: تعدد طوایف یک نعمت است، اما طایفه گرائی نوعی عذاب است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، محمد نصرالله عضو شورای اجرائی جنبش امل لبنان تاکید کرد: وحدت ملی اساس قدرت لبنان است و این وحدت محقق نمی شود مگر با از بین رفتن طایفه گرائی سیاسی و مبارزه با فساد.

وی افزود: هنگامی که امام موسی صدر مشاهده کرد که جنوب لبنان محروم تر از سایر نقاط است و بقاع غربی همواره در محرومیت به سر می برد، از ما خواست متحد شده و با محرومیت در تمام لبنان مبارزه کنیم.

وی در ادامه سخنان خود خواستار برآورده شدن این فرمان امام موسی صدر شد و افزود: ما آرام نمی گیریم تا اینکه روزی فرا رسد که هیچ انسان و منطقه محرومی در لبنان نباشد.

محمد نصرالله تاکید کرد: ما دو هدف اصلی داریم که اولی مقاومت و دومی از بین بردن طایفه گرائی سیاسی است، زیرا مقاومت موجب حمات از لبنان و عزت و سرزمین آن است و حفظ قدرت لبنان و پاسداری از خون شهدا است و از بین بردن طائفه گرائی سیاسی نیز هدف مهم دیگر ما است و امام موسی صدر هم به ما می گفت: تعدد طوایف یک نعمت است اما طایفه گرائی نوعی عذاب است.

عضو شورای اجرائی امل ادامه داد: ارزش های مشترک موجب حفظ لبنان و وحدت گروه ها است و کسی ایمان واقعی دارد که به کشور خدمت کند و در جبهه حق باشد و البته خواسته ما در مورد از بین بردن طایفه گرائی نیز دعوت به اقدام عملی در این زمینه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha