جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پیامی درگذشت عالمی ربانی آیت‌الله شاه‌آبادی عضو خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به مناسبت ارتحال آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی به این شرح است:

درگذشت تألم بار عالم فرزانه مرحوم آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری و از اساتید مبرّز و پیشکسوت حوزهٔ علمیهٔ قم که سالیان پربرکت عمر شریفش در تقوا و پرهیزکاری و خدمت به تشیّع و حوزه‌های علمیه و انقلاب و نظام اسلامی صرف شد ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر است.

بی‌تردید ایشان یکی از مبرزترین استوانه‌های علم و فقاهت بودند که منشأ خدمات ارزنده‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی گردیدند و قطعاً برکات آن‌ها به‌عنوان باقیات‌صالحات موجبات تعالی روزافزون روح بلند ایشان خواهد بود.

این ضایعهٔ تأسف‌بار را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و خصوصاً خانواده مکرّم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از آستان حضرت حق، مغفرت و رضوان و رحمت واسعه‌اش را برای آن بزرگوار مسئلت دارم.

سید مهدی خاموشی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha