جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 کارگاه‌ها دو روزه جشنواره هنری و قرآنی مشکات در قم

حوزه/ فصل نخست کارگاه‌های تخصصی جشنواره هنری و قرآنی مشکات عصر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه و آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) بعد از گذشت دو روز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، مراسم اختتامیه نخستین فصل از کارگاه‌های تخصصی جشنواره هنری و قرآنی مشکات در سالن امام خامنه‌ای حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام‌ حسینی مدیر مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه حرکت نتیجه‌بخش در حوزه‌های فرهنگی نیازمند یک رویکرد متفاوت است، تصریح کرد: هرچند در حوزه‌های مختلف اقدامات خوبی در حال انجام است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیاری داریم.

همچنین، حجت‌الاسلام‌ صفر فلاحی معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) به نشر معارف اهل‌بیت(ع) در این حرم مطهر اشاره کرد و گفت: همکاری با مجموعه‌های زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری یکی از اولویت‌هایی است که موردتوجه آستان مقدس قرارگرفته و تاکنون نیز در این راستا اقدامات مشترکی با نهادهای مختلف انجام‌شده است.

بر اساس این گزارش: نخستین فصل از کارگاه‌های تخصصی جشنواره هنری و قرآنی مشکات با حضور اساتید برجسته و 40 نفر از هنرمندان برتر رشته‌های‌ فیلم‌نامه‌نویسی، داستان کوتاه، موشن‌گرافیک و پادکست از استان‌های تهران، قم، مرکزی، مازندران، گیلان، اصفهان و کرمانشاه امشب به کار خود پایان داد.

اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها)  و گروه هنری عقیق در راستای برگزاری این جشنواره مشارکت داشته‌اند.

گفتی است:حضور مهندس هادی محمودنژد معاون اجرایی، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات، محمد واحدی مدیر آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و حجت‌الاسلام حسین سلیمانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، قرائت قرآن کریم، داستان‌خوانی یکی از هنرمندان و نمایش کلیپی در مورد فعالیت‌های جشنواره مشکات از جمله حاشیه‌های این مراسم بوده است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha