جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید خواهران طلبه استان ایلام از دانشگاه ادیان و مذاهب قم

حوزه/ جمعی از خواهران طلبه حوزه‌های علمیه استان ایلام در دانشگاه ادیان و مذاهب حضور یافتند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی آن قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، جمعی از خواهران طلبه حوزه‌های علمیه استان ایلام در دانشگاه ادیان و مذاهب حضور یافتند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی آن قرار گرفتند.

خواهران طلبه حوزه‌های علمیه استان ایلام در سالن صدر دانشگاه ادیان و مذاهب با بیانات حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفرطیاری، قائم‌مقام ریاست و معاون فرهنگی دانشجویی در جریان اهداف و رسالت های آن قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین  طیاری در این جلسه با اشاره به بیانیه رسالت دانشگاه، اهداف دانشگاه ادیان و مذاهب را همانند اهداف حوزه علمیه خواند که بر اساس رهنمودهای اهل‌بیت(ع) در راستای تقریب مذاهب و ادیان فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به مناظرات امام رضا(ع) با پیروان سایر ادیان، این گونه گفت و گوها در دانشگاه ادیان و مذاهب را برگرفته از همین سیره ائمه خواند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب، همچنین با اشاره به رشادت‌های مردم ایلام در ایام جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، رسالت امروز همه مردم ازجمله استان ایلام را حفظ دستاوردهای نظام و دفاع از ولایت دانست.

در بخش دیگری از این جلسه خواهران طلبه سؤالات خود را درباره دانشگاه ادیان و مذاهب مطرح کردند.

گفتنی است: در آغاز این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی یاسمی فرد، نماینده دانشگاه ادیان و مذاهب در استان ایلام با تجلیل از شخصیت مردمان خوب این استان ، ایلام را سرزمین مهر و مهربانی و مهد‌ رشادت و ایثار دانست.

وی همچنین گزارشی از این استان و آمار حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های آن ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha