جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شمس الدین

حوزه/امام جمعه شهرستان بشرویه با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور یکی از راه های تقویت بنیه اعتقادی و ایمانی جوانان و نوجوانان نسل حاضر است، گفت: در راستای تحقق اقتصادمقاومتی باید با وحدت و همدلی همه مسئولین و مردم با تشویق بنگاه‌های تولیدی داخل به تحقق این دستور مقام معظم رهبری جامعه عمل پوشید.

حجت الاسلام محمد شمس الدین در گفت وگو با خبرنگار«حوزه» با اشاره به روزهای پایانی سال ۹۶ اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مقام عظمای ولایت در این سال تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار بود که در مجموع زمینه های خوبی برای پایدار ماندن اقتصاد مقاومتی فراهم شد و بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم و دیگر نهادهای متولی به نسبت تلاش بیشتری را در این زمینه داشتند.

وی افزود: ولی هنوز جای کار بسیار زیاد است و باید با وحدت و همدلی همه مسئولین و مردم با تشویق بنگاه‌های تولیدی داخل، به تحقق این دستور مقام معظم رهبری جامعه عمل پوشید .

امام جمعه بشرویه افزود: یکی از شاخص‌های مدیران فعال شهرستان، داشتن روحیه وحدت گرایی و همدلی بین تمام گروه‌های اجتماعی برای ورود به بخش سرمایه گذاری است تا زمینه ی امیدواری برای پیشرفت و آبادانی شهرستان بشرویه نیز فراهم شود.

حجت الاسلام شمس الدین در ادامه با بیان این که در ایام  نوروز برخی دوست دارند سال تحویل را در کنار قبور شهدا سپری کنند، افزود: تاثیر برنامه های فرهنگی و به خصوص اعزام کاروان های راهیان نور در ترویج مکتب ایثارگری بسیار بالا است.

وی افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور یکی از راه های تقویت بنیه اعتقادی و ایمانی جوانان و نوجوانان نسل حاضر است تا با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با ایمان و اعتقاد جوانان هم سن و سال خود آشنا شوند.

امام جمعه بشرویه تصریح کرد: شهدا در نبرد حق علیه باطل با نیت الهی از دین و آیین مکتب اسلام پاک دفاع کرده و جان خود را در راه این مکتب نثار کردند.

امام جمعه بشرویه ایام دفاع مقدس را نماد شجاعت و اقتدار ایمان و ولایتپذیری ملت مومن و انقلابی ایران دانست و گفت : باید این فرهنگ نیز پایدار و جاودانه بمانند یکی از اصلی ترین راه ترویج فرهنگ ایثارگری همین اعزام جوانان و نوجوانان نسل حاضر به مناطق عملیاتی جبهه های نبرد حق علیه باطل است و لازم است مسئولین و متولیان در این مسیر تلاش گسترده تری داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha