جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار فرمانده نیروی انتظامی با مراجع

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به شعار سال و حمایت از کالاهای ایرانی بیان کردند: باید جلوی واردات کالاهای خارجی به کشور گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت‌الله سبحانی امروز در دیدارسردار حسین اشتری فرمانده ناجا که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزارشد، با اشاره به اینکه اگر انسان روزی را بدون گناه سپری کند آن روز عید است، گفتند: امیدواریم که مردم در سال جاری نسبت به قوانین التزام بیشتری داشته باشند و میزان صدمات و تلفات کاهش یابد.

ایشان با تاکید بر اینکه نباید مردم از سوی دولت به سفرهای نوروزی دعوت شوند، بیان کردند: مردم باید در شهر و دیار خود به دیدار و صله ارحام بپردازند. وجود این میزان مسافرت در ایام نوروز موجب بروز ترافیک‌های سنگین و همچنین بروز تصادفات می‌شود.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه امنیت کشور در شرایط کنونی در فضای حقیقی مطلوب است، اضافه کردند: در فضای مجازی با مشکلاتی روبه‌رو هستیم و باید به گونه‌ای عمل شود که از تهدیدات فضای مجازی نیز جلوگیری به عمل آید.

استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه فضای مجازی اخلاق جامعه را مورد تهدید قرار داده است، گفتند: باید از ظرفیت‌های فضای مجازی به شکل مطلوبی استفاده شود.

حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به شعار سال و حمایت از کالاهای ایرانی بیان کردند: باید جلوی واردات کالاهای خارجی به کشور گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha