جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی - امام جمعه قائمشهر

حوزه/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران در سال های اخیر به بهانه دست دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای از سوی غربی ها مورد تحریم های ظالمانه ای قرار گرفت، گفت: این تحریم ها موجب عقب نشینی ملت ایران از حق واقعی و مسلم خود نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهر با اشاره به فرا رسیدن بیستم فروردین، روز ملی فناوری هسته ای، گفت: این صنعت ارزشمند و استراتژیک با همت جوانان ایران اسلامی به دست آمده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران در سال های اخیر به بهانه دست دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای از سوی غربی ها مورد تحریم های ظالمانه ای قرار گرفتند، افزود: این تحریم ها موجب عقب نشینی ملت ایران از حق واقعی و مسلم خود نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که تحریم ها و تهدیدهای دشمنان تأثیری در اراده ملت بزرگوار ما ندارد، بیان داشت: ملت مقاوم و استوار ایران اسلامی همواره در برابر تلاش های دشمنان ایستاده و تسلیم فشارهای آنان نمی شوند.

امام جمعه شهرستان قائمشهر افزود: دانشمندان جوان کشورمان با پیشرفت و تلاش ثابت کردند می توانند در عرصه های علم و فناوری گام های بزرگی برداشته و زمینه تحقق انرژی صلح آمیز هسته ای را در کشورمان فراهم کنند.

وی با بیان این که موضوع هسته ای از جمله حقوق مسلم ملت ایران بوده، بیان داشت: نظام اسلامی هیچ گاه به دنبال داشتن سلاح اتمی نبوده و مقام معظم رهبری نیز بر این امر تاکید داشته و دارند.

 عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که ملت ایران ذره ای از حقوق مسلم خود عقب نشینی نمی کند، تصریح کرد: داشتن انرژی صلح آمیز هسته ای امری اساسی و ضروری برای آینده علمی ایران اسلامی است.

وی در ادامه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» اشاره کرد و گفت: برای تحقق عملی سخنان رهبر معظم انقلاب باید هم کیفیت کالای داخلی را افزایش دهیم و هم کالای داخلی را حمایت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که خرید کالای ایرانی از سوی مردم موجب ایجاد یک فضای رقابتی میان تولید کنندگان خواهد شد، افزود: این رقابت موجب افزایش محصولات تولیدی داخل خواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز راهی جز تقویت اقتصاد داخلی نداریم، خاطرنشان کرد: در جنگ نابرابر کشورمان با مستکبران باید اقتصاد داخلی قدرتمند باشد تا بتوانیم در برابر دشمنی های آنها ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با دورنمای روشنی نسبت به آینده انقلاب و نظام اسلامی هر ساله عنوانی را در ابتدای سال بر می گزینند، تصریح کرد: شعار سال مسیر حرکت دولت و مردم در سال جدید است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تاکید بر این که مسؤولان در همه امور باید گوش به فرمان ولی فقیه باشند، بیان داشت: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری می تواند نظام  اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبر در پایان، تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند گام برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha