جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه تنكابن/مدرسه علميه خواهران  شهيد مطهري تنكابن

حوزه/ امام جمعه تنکابن با اشاره به این که مدعیان حقوق بشر گرفتار جهالت مدرنند، گفت: علم آموزی در دنیای امروز بسیار حائز اهمیت است تا بتوانیم در مقابل جهالت های مدرنیته این روزگار پاسخ گو باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري«حوزه» در مازندران، حجت الاسلام پوراکبر امام جمعه تنکابن در نشستی با طلاب و کادر مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن، بیان کرد: طبق فرمایش حضرت رسول(ص) ما دو جهالت داریم که جهالت دوم از اولی بدتر بوده و مصداق بارز آن، جهالت مدرنیته است؛ به طوری که اعضای کمیسیون حقوق بشر را  کشورهایی همچون عربستان سعودی تشکیل می دهند که به راحتی دست به قتل عام زنان وکودکان بی دفاع می زنند.

وی افزود: علم آموزی در دنیای امروز بسیار حائز اهمیت است تا بتوانیم در مقابل جهالت های مدرنیته این روزگار پاسخ گو باشیم.

استاد حوزه مازندران اعلام کرد: با توجه به این که طبق روایات وارده سرزمین ایران پرچم‌دار رسالت پیامبر خاتم(ص) است، لذا ما طلاب به عنوان سربازان این مکتب رسالت بزرگی نسبت به تحصیل و ترویج علم و دانش به خصوص در زمان غیبت حضرت ولیعصر(عج) داریم، تا ان شاء الله مقدمات ظهور ایشان را مهیا کنیم.

امام جمعه تنکابن تصریح کرد: حوزه های علمیه باید با ترویج فرهنگ و علوم غنی اسلامی، انگیزه تحصیل علوم را در دیگران افزایش دهند.

حجت الاسلام پوراکبر گفت: شما مبلغان و کارشناسان علوم دینی باید مسائل فرهنگی اجتماعی جامعه مانند سبک زندگی، حجاب و فرزندآوری را به طور علمی برای دیگران کامل تشریح کنید.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha