جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوره های مهارت ارزشیابی طرح سئوالان استاندارد

حوزه/ با حضور اساتید اعزامی از قم به مدت چند روز دوره های «طرح سئوالات استاندارد» در مدارس علمیه استان کردستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجج الاسلام رزاقی و موسوی کرمانی، اساتید اعزامی از قم، برای برگزاری دوره های مهارت ارزشیابی طرح سئوال استاندارد، از شنبه هفته جاری در استان کردستان به سر می برند.

حجت الاسلام رزاقی از اساتید مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه، روز شنبه و بخشی از روز یکشنبه دوره طرح سئوال استاندارد را در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه برگزار نمودند.

حجت الاسلام موسوی کرمانی از اساتید مرکز آموزشهای کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه نیز دوره های مهارت ارزشیابی طرح سئوال استاندارد را با حضور اساتید و معاونین مدرسه علمیه امام صادق (ع) و مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار به مدت دو روز برگزار نمودند.

براساس این گزارش، همچنین با حضور و تدرس حجت الاسلام موسوی کرمانی از دیروز به مدت دو روز دوره های طرح ارزشیابی سئوالات استاندارد برای اساتید و معاونین مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران و مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء در شهر سنندج در حال برگزار کردن است.

 دوره های تدریس ارزشیابی طرح سئوالات استاندارد، غروب امروز به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha