جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مهمان نواز

حوره/ مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت‌الله مهمان‌نواز در شهرستان‌های استان خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، مراسم ترحيم و بزرگداشت آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام‌جمعه سابق بجنورد و عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری، امروز چهارشنبه و در روزهای هفته آتی در شهرستان‌های استان برگزار می شود.

همچنین مراسم ختم این عالم ربانی از ساعت 9 صبح امروز در بيت آن مرحوم با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

فردا پنجشنبه 6 اردیبهشت از ساعت 10 صبح نیز مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت‌الله مهمان‌نواز در آستان مقدس امامزاده سید عباس (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده سخنران محوری مراسم ترحیم و بزرگداشت این عالم ربانی، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی خواهد بود.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی نیز در تشریح مراسم‌های ترحیم و بزرگداشت آیت‌الله مهمان‌نواز به خبرنگاران اعلام کرد: مراسم ترحیمی برای این عالم بزرگوار نیز از سوی دفتر نماینده ولی‌فقیه و سپاه جوادالائمه(ع) استان در بجنورد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام اصغر قدیمی گفت: برنامه ریزی شده است که در مشهد مقدس نیز مراسم بزرگداشت برای آیت‌الله مهمان‌نواز برگزار شود که متعاقباً، روز و ساعت برگزاری آن مراسم اعلام خواهد شد.

حضرت آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز بعدازظهر یکشنبه دوم اردیبهشت جاری در سن 92 سالگی بر دلیل کهولت سن و بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha