جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فراخوان ثبت‌نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی

حوزه‌/ آخرین مهلت ثبت‌نام در دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری ۳۰ اردیبهشت‌ماه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اصالت حوزوی و امکانات تحصیلی، رفاهی رایگان در حرم مطهر رضوی از بین برادران واجد شرایط در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد.

مقطع کارشناسی، ویژه دارندگان مدرک پیش‌دانشگاهی و برادران طلبه در پنج رشته «علوم قرآنی و حدیث»، «فلسفه و کلام اسلامی»، «حقوق»، «اقتصاد» و «فقه و مبانی حقوق اسلامی» می‌باشد.

این دانشگاه در مقطع کارشناسی‌ارشد در 9 رشته «علوم قرآنی و حدیث»، «فلسفه و کلام اسلامی»، «حقوق جزا و جرم‌شناسی»، «حقوق خصوصی»، «حقوق‌ بین‌الملل»، «فقه و مبانی حقوق اسلامی»، «دانش اجتماعی مسلمین»، «حکمت اشراق» و «عرفان و حکمت اسلامی» دانشجو می‌پذیرد.

بر اساس این گزارش، رشته‌های «علوم قرآنی و حدیث»، «فلسفه و کلام اسلامی»، «حقوق جزا و جرم‌شناسی»، «حقوق خصوصی»، «حقوق‌ بین‌الملل» و «فقه جزایی» ویژه دانشجویان مقطع دکتری است .آزمون کارشناسی و کارشناسی‌ارشد دانشگاه علوم اسلامی رضوی جمعه 22 تیرماه و آزمون دوره دکتری در روزهای 28 و 29 تیرماه جاری برگزار میشود.

گفتنی است تحصیل در این دانشگاه رایگان و آخرین مهلت ثبت‌نام آن 30 اردیبهشت‌ماه می باشد، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت  www.razai.ac.ir  مراجعه کنند یا با شماره 32211412 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

28/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha