سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
رستگار

حوزه/مدیر مدرسه علمیه شهرستان سرابله گفت: هدف اصلی یک طلبه تبلیغ است و مبلغ بودن یعنی همان شغل انبیا زیرا که بزرگان و فرستادگان الهی همه برای تبلیغ دین خدا تلاش می کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام محمد رستگار، مدیر مدرسه علمیه شهرستان سرابله، امروز در جمع طلاب این مدرسه، اظهار داشت: ماه رمضان ماه تبلیغ و نشر معارف الهی است که طلاب و روحانیون باید در این ماه که ابواب غفران و رحمت الهی برای همه باز است، وقت بیشتری برای تبلیغ و بیان احکام و معارف بلند دین مبین اسلام بگذارند.

حجت الاسلام رستگار خاطرنشان کرد: هدف اصلی یک طلبه تبلیغ است و مبلغ بودن یعنی همان شغل انبیای الهی، زیرا بزرگان و فرستادگان الهی همه برای تبلیغ دین خدا تلاش می کردند و لیالی قدر نزدیک است و این شب ها بهترین فرصت بوده و طلاب و روحانیون افزون بر تزکیه نفس، باید نشر معارف را هم در اولویت قرار دهند.

وی ادامه داد: باید از تمامی ظرفیت های ماه رمضان به نحوه احسن استفاده کرد و راه سعادت را برای جامعه تببین نمود و یکی از عوامل مهم و موثر در تبلیغ، تقوا و اخلاق نیکو است که باید مورد توجه طلاب قرار گیرد تا در امر تبلیغ موفق باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha