جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهید مطهری

حوزه/ دومین دوره آموزشی ـ استخدامی تربیت مدرس و پژوهشگر نظام اندیشه دینی با محوریت آثار و اندیشه های شهید مطهری و توسط مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، دومین دوره آموزشی ـ استخدامی تربیت مدرس و پژوهشگر نظام اندیشه دینی با محوریت آثار و اندیشه های استاد شهید مطهری و توسط مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی، برگزار می شود.

مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی زیر مجموعه دانشگاه جامع امام حسین (ع) بوده و به تولید محتوا، کادر سازی و برگزاری دوره های متعدد آموزشی در حوزه تربیت اسلامی و به خصوص آثار و اندیشه های شهید مطهری می پردازد.

این مرکز در نظر دارد برای دومین بار، در ضمن یکی از دوره های آموزشی خود، تعدادی مدرس برای سایر دوره ها و نیز پژوهشگر، کارشناس و کادر اجرایی برای استخدام در مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی جذب کند.

مرحله اول از سطح یک از مجموعه بینش مطهر(کتبِ بینش مطهر، آزادی انسان، آزادی بندگی، خدا در زندگی انسان) است و سیر مطالعاتی شهید مطهری دارای ۴ سطح هست که پذیرفته شدگان در این مرحله می توانند در سایر مراحل نیز شرکت نمایند.

دوره آموزشی- استخدامی تربیت مدرس و پژوهشگر از ۷ تیرماه  به مدت ۱۲ هفته؛ به ازای هفته ای یک جلسه و به همراه مباحثه برگزار می شود و در صورت تمایل مخاطبین و رسیدن به حد نصاب، دوره به صورت فشرده تر نیز قابل برگزاری است.

این دوره ها به صورت همزمان در ۲۶ استان کشور برگزار می شود و اندیشه جویان می توانند براساس محل سکونت خود در نزدیک ترین شهر و برگزاری کلاس ها در سراسر کشور حضور پیدا کنند.

این دوره تنها ویژه اقایان با مدرک حداقل کارشناسی ارشد یا سطح ۲ حوزه های علمیه است، به افرادی که در این دوره نمره قبولی را کسب نمایند، گواهی معتبر از مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی دانشگاه امام حسین (ع) و همچنین مجموعه بینش مطهر اعطا می شود.

مهلت ثبت نام در این دوره تا ۳۱ خردادماه امسال است و هزینه این دوره مانند سایر دوره های مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی به ازای هر جلسه ۸۰۰۰ تومان و در مجموع (۹۶۰۰۰ تومان) بوده و مبلغی بابت گزینش یا استخدام از اندیشه جویان دریافت نمی شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha