سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
ستاد همکاریهای قزوین

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: فعالیت های تابستانی اوقات فراغت باید به صورت تخصصی از سوی دستگاه های متولی انجام شده و از موازی کاری پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،‌ حجت الاسلام علی نعمت اللهی، در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دغدغه ما در جامعه اسلامی این است که جوانان و نوجوانان کشور گرایش دینی داشته باشند وی افزود؛ هر چند مظاهر اعتقادی درکشور مانند نماز جمعه، دعاها و نیایشها، مراسم مذهبی و محافل قرآنی زیاد است اما رویکرد مردم کم رنگ شده که برای آن باید فکری کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: به نظر می رسد تربیت دینی را فراموش کرده ایم لذا باید نگاه ما به فرهنگ دینی با تربیت دینی فرق کند و روی دانش آموزان در سنین کودکی سرمایه گزاری کنیم.

حجت الاسلام نعمت اللهی تصریح کرد: در حوزه آموزش، پنج اصل تعلیم، تحصیل، تدریج، تفاوت و تداوم اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد بنا بر این باید در تربیت کودکان و نوجوانان به اصول علمی اهمیت دهیم تا برنامه ها به هدف برسد.

وی اظهارداشت: تبلیغات اسلامی استان  با داشتن شبکه موثر تبلیغی و بیش از ۱۵۰ پایگاه فرهنگی، ۸۵ هسته و ۷۰ بوستان مذهبی، برنامه های مدونی برای فصل تابستان و اوقات فراغت گروههای مختلف سنی پیش بینی کرده و تجربه ارزشمندی کسب کرده ایم که می تواند در اختیار سایر مدیران استان قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآورشد: تخصصی کردن کارها در حوزه اوقات فراغت دانش آموزان ضروری است تا هر دستگاهی در حوزه ای که تجربه و توان بیشتری دارد در اولویت قرار گیرد تا فعالیت‌ها نتیجه بخش باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha