جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کلاس درس طلاب

​حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار گفت: طلاب و روحانیون در جمهوری اسلامی به عنوان رکن اصلی تبین دین و تبلیغ اسلام شناخته می شوند و تربیت طلاب باسواد و مهذّب نیاز امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، در نشست هم اندیشی اساتید و معاونین مدرسه سفیران حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار، گفت: خوشبختانه در طول مدیریت حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، وضعیت مدارس علمیه سطح استان به صورت چشمگیری تغییر و ارتقا پیدا کرده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار گفت: مشکلات این مدرسه به حداقل رسیده است، لذا از شما اساتید و معاونین درخواست دارم که در سال تحصیلی جدید کیفیت را مورد توجه قرار دهید تا ان شاء الله در بحث تربیت طلاب بتوانیم نقشی مهم و ارزشمند داشته باشید.

این استاد حوزوی با اشاره به این که طلاب و روحانیون رکن اصلی تبین دین و تبلیغ اسلام محسوب می شوند، افزود: انصافا تلاش اساتید در سال تحصیلی که گذشت بسیار قابل تقدیر بود و امید داریم که در سال تحصیلی جدید نیز همچنان در مسیر رشد و ارتقای کمی و کیفی حرکت کنیم.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: یکی از ویژگی ها و البته امتیازات مدارس علمیه سطح استان کردستان به ویژه مدرسه سفیران هدایت بیجار این است که جوانان این خطه علاقه وافری برای ورود به حوزه دارند که مایه دلگرمی ما و سایر اساتید است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار با اشاره به این که باید در تربیت طلاب دقت بسیاری داشته باشیم، گفت: روحانیون و طلاب نمایندگان حوزه و البته دین مقدس اسلام در بطن جامعه محسوب می شوند، لذا در تربیت طلاب توانمند و مهذب باید با جدیت عمل کرد که خوشبختانه تاکنون این گونه بوده است.

این استاد حوزوی تاکید کرد: طلاب خود از بطن جامعه وارد مراکز دینی و مدارس علمیه می شوند و بعد از مدتی علم آموزی، دوباره به آغوش جامعه بر می گردد، پس چه بهتر که بتوانیم در زمینه تعلیم، آموزش و ... این طلاب برای بازگشت دوباره به جامعه موفق عمل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha