جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علی دارابی -  صدا و سیما

حوزه/ دکتر علی دارابی معاون سازمان صدا و سیما بخش دوم از روایت غیررسمی خود از سفر به شهر مقدس قم و دیدار مسئولان رسانه ملی با مراجع و علما را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر دارابی در دومین بخش از روایت غیر رسمی خود از سفر مسئولان صداوسیما به قم نوشت:‌

 

در قم با دو تن از حضرات آیات مراجع عظام دیدار کردیم .

آیت الله علوی گرگانی ضمن دعا برای موفقیت مسئولان صداوسیما فرمودند: مراجع و بزرگان قم همه خواهان موفقیت صداوسیما هستند و اگر انتقادی هم دارند مشفقانه و با هدف خیرخواهی است.

 آیت الله مکارم شیرازی تاکید فرمودند که باید همه دستگاه ها و نهادها از جمله صداوسیما مراقبت کنند که سند ۲۰۳۰ به صورت خزنده توسط نفوذی ها عملی نشود.

ایشان درباره برخی قوانین مصوب مجلس و دولت نیز از جمله قانون مبارزه با تروریسم تذکر دادند که مبادا چنین قوانینی در نهادهای مهم و حساس کشور تصویب شود و رسانه باید روشنگری لازم را داشته باشد.

 آیت الله مکارم شیرازی افزودند: رسانه ملی باید روی برخی از اقدامات آمریکا از جمله خروج از کنوانسیون حقوق بشر روشنگری کند چرا که معلوم می شود از نظر آمریکا فقط اسرائیل و حفظ منافع آن مهم است و خروج آمریکا از کنوانسیون ها و میثاق های بین المللی یعنی عدم پای بندی آمریکا بر منافع مشترک جهانی ابنای بشر است.

ایشان فرمودند: از زبان طنز حتی برای برنامه های مذهبی و دینی استفاده کنید از ظرفیت و توانمندی های حوزه علمیه که در دنیا بی نظیر است برای همکاری در رسانه بهره برداری کنید.

نکته دیگری که این مرجع بزرگوار تاکید کردند:

اینکه مجموعه ها و نمایش و سریال ها مثل مختارنامه، یوسف پیامبر و امام علی(ع) ... که چند کار ارزنده ای بود را تداوم دهید و در دستور کار قرار دهید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha