پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
استاندار قم

حوزه/ استاندار قم تصریح کرد: مردم و مسئولان در برابر توطئه و نقشه شوم دشمن همچون ید واحده ، متحد و منسجم عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سید مهدی صادقی عصر دوشنبه طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به این که در حال حاضرکشور در شرایط خاصی قرار دارد، ابراز داشت: دشمن با تمام توان و قوای خود به جنگ با کشور و نظام اسلامی ما آمده و لذا ما هم در چنین جنگ نابرابری باید با تدبیر و هوشیاری و وحدت و انسجام عمل کنیم تا توطئه های شوم دشمن خنثی شود.

وی افزود: ملت ما به لطف الهی تحت هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب همچون گذشته در برابر طرح و نقشه دشمن که اینک به طور خاص قصد فشار مضاعف اقتصادی دارد، ایستاده و انشاالله از این آزمون سخت نیز موفق و سربلند بیرون می آید.
صادقی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به مطالبات به حق مردم و تسریع در امر خدمت رسانی به آنها از سوی مسئولان گفت: دشمن به خیال باطل خود می خواهد با تشدید نارضایتی ها مردم را از نظام و دولت جدا کند و حال آن که این مردم پیوند عمیقی با نظام و کشور خود دارند.
وی اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر گاه که دشمنی ها علیه ملت ایران شدت گرفته شاهد بوده ایم که مردم و مسئولان با وجود همه اختلاف نظرها و سلایق گوناگون همچون ید واحده در برابر دشمن مشترک خود ایستاده و از انقلاب و نظام دفاع کرده اند.
استاندار قم همچنین بر ضرورت توجه به اصل صرفه جویی در مصرف منابع و اهتمام جدی مدیران مبنی بر مدیریت بهینه مصرف در استان قم، بیان داشت: در همین راستا باید کمیته‌های مدیریت مصرف بهینه در ادارات و نهادها تشکیل شود و زمینه مناسب جهت رضایتمندی مردم فراهم گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha