سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سالک با اشاره به این که دشمنان پروژه «اعتبار زدایی» و «اعتماد زدایی» از انقلاب و نظام را کلید زده اند، گفت: انقلاب اسلامی با گذشت ۴۰ سال همچنان در جهان می درخشد و باعث افتخار است که ایران تشکیل دهنده هسته های مقاومت در گوشه و کنار جهان و تنظیم کننده لشکر اسلام در دفاع از مردم سوریه و عراق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک، شب گذشته در سومین همایش بزرگداشت امامزادگان منطقه فین کاشان، با محوریت امامزاده ابراهیم بن موسی کاظم علیه السلام، با بیان اینکه در شرایط فعلی که کشورمان با انواع تهاجمات روبرو است باید از انقلاب اسلامی با قاطعیت حفاظت کنیم، گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی به تعبیر امام راحل  از اوجب واجبات است .

وی، با اشاره به حمله سنگین استکبارجهانی به ریشه های اصلی و اعتقادی ملت ایران، افزود: با توجه به اینکه استکبار جهانی با تمام قدرت علیه نظام اسلامی به میدان آمده است، لذا دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به معنی دفاع از اسلام ناب محمدی است .

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار جهانی با تمام قدرت در سه عرصه کشورمان را مورد تهدید قرارداده است، «اعتبار زدایی از انقلاب اسلامی« با هدف گسترش مسائل فساد در درون کشور را یکی از این عرصه ها عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه مطالب مخرب دشمنان در فضای مجازی افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می دهد، باید کاملا هوشیار باشیم .

وی، عرصه دوم تهاجم استکبار جهانی علیه نظام را «اعتماد زدایی از نظام» با هدف نشان دادن ناکارآمدی جمهوری اسلامی و سرپوش گذاشتن بر روی دستاوردهای اصیل انقلاب عنوان کرد و گفت: عرصه سوم  نشست منافقین و مزدوران به رهبری استکبار جهانی با هدف تشدید بحران های داخلی و  مشروعیت زدایی از ولایت و ستون خیمه اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین سالک با بیان اینکه در مقابل مثلث شوم استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ایران باید مثلثی را ترسیم کنیم، اظهار کرد: ضلع اول این مثلث حفظ ارزش های انقلاب و کلمات نورانی اهل بیت (ع) است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درمقابل تهاجم استکبار جهانی باید کاشفان خوبی در کلمات نورانی قرآن و اهل بیت(ع) باشیم، گفت: حمایت از رهبری نظام ضلع دوم مثلث در مقابل تهدیدات استکبار جهانی است .

وی تبیین آثار حضور، اقتدار، تدبیر، مدیریت، شجاعت و قاطعیت رهبری در خنثی کردن توطئه های دشمنان و استکبارجهانی را ضلع سوم مقابله با تهدیدهای استکبارجهانی دانست و افزود: حضور مردم با بصیرت، بیدار و قرآن فهم درضلع سوم مقابله با تهدیدهای دشمنان می تواند بسیار کارساز و اثرگذار باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس وعده الهی حق همیشه بر باطل پیروز است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با گذشت چهل سال همچنان در جهان می درخشد و باعث افتخار است که جمهوری اسلامی ایران تشکیل دهنده هسته های مقاومت در گوشه و کنار جهان و تنظیم کننده لشگر اسلام حول محور ولایت در دفاع از مردم سوریه و عراق در مقابل جنگ  نیابتی داعشی ها است.

حجت الاسلام  والمسلمین سالک در ادامه حضور مردم در همایش امامزادگان را حمایت از چراغ الهی که رهبران اسلامی افروختند، دانست و اظهار کرد: گسترش روشنایی ائمه اطهار(ع) و بزرگان دینی در کنار امامزادگان در حقیقت نور دین، ولایت و ستون خیمه اسلام است.

وی، وجود 514 امامزاده درشهرستان های استان اصفهان را نشان از عشق و علاقه مردم این دیار به اهل بیت(ع) دانست و گفت: شهرستان کاشان با 100 امامزاده و بیش از200 بقعه متبرکه، جایگاه خاصی را درسطح استان دارد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که بقاع متبرکه و امامزادگان باید به قطب هاب فرهنگی تبدیل شوند، اشاره کرد و افزود: این پایگاه های فرهنگی باید با اجرای هنرمندانه  برنامه های اخلاقی، تفسیر، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و ... جوانان را جذب دین کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha