جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
زن مسلمان سوئدی که با نامحرم دست نداد، صدها پیام تهدید آمیز دریافت کرد

حوزه/ زن مسلمان سوئدی که حاضر نشد با نامحرم دست بدهد، در مصاحبه با تلویزیون سوئدی گفت، پس از اینکه دادگاه به نفع او رای داد، بیش از ۵۰۰ پیام تهدید آمیز و آزار دهنده دریافت کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی صباح، زن مسلمان سوئدی که حاضر نشد با نامحرم دست بدهد و در یک پرونده تبعیض آمیز، دادگاه به نفع او رای داده بود اعلام کرد که پس از این ماجرا صدها پیام تهدید آمیز و آزاردهنده جنسی آشکار دریافت کرده است.

فرح الحاجی، 24 ساله در پی حکم دادگاه برنده دریافت غرامت 40 هزار کرون سوئدی (4 هزار و 366 دلار) از شرکتی شد که در مصاحبه شغلی علیه او تبعیض انجام داده بود. پس از حکم دادگاه او هدف تهدیدها و پیام های آزار دهنده شده است.

الحاجی در گفتگو با شبکه تلویزیونی سوئدی گفت: تنها 20 دقیقه از اعلام نتیجه حکم دادگاه و انتشار آن در شبکه های خبری نگذشته بود که بیش از 500 کامنت و پیام دریافت کردم.

وی  افزود: به محض اینکه اخبار منتشر شد، تهدیدات و پیام های آزار دهنده مثل سیل جاری شدند. هرچند پیام حمایت کننده نیز داشتم با این حال هر پیام حمایت کننده  به اندازه 10 هزار پیام تهدیدکننده بودند و به همین سبب نیز من تصمیم گرفتم تهدیدات را نادیده بگیرم.

به گفته الحاجی در بسیاری از تهدیدات پیام هایی چون«به کشور خودت برگرد»، و «به خاورمیانه برگرد» آمده بودند، این درحالی است که این زن مسلمان در کشور سوئد دنیا آمده و بزرگ شده است.

مصاحبه شغلی الحاجی در اوپسالا، شرق سوئد بود و هنگامی که او به خاطر باورها و اعتقادات دینی اش حاضر نشد با فرد مصاحبه کننده دست بدهد، مصاحبه کنسل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha