جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
۱

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل سوم شهریورماه را زمان شروع سال تحصیلی جدید این مدرسه اعلام کرد.

حجت الاسلام روح الله طیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و غدیرخم، با ارائه گزارشی از برنامه های سال جدید مدرسه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل، ارتقای برنامه علمی و معنوی، دعوت از اساتید اخلاقی و سیاسی به منظور ارتقای سطح کیفی و معنوی طلاب و ارائه خدمات مشاوره ازدواج را از سیاست ها و برنامه های سال جدید این مدرسه اعلام کرد.

وی، برگزاری اردوی زیارتی مشهد الرضا (ع) همزمان با دیدار اساتید اخلاق با شرکت بیش از 100 نفر از طلاب در اواخر دی ماه را از دیگر برنامه های سال جاری این مدرسه برشمرد و گفت: براساس روال گذشته، عید غدیرخم در دیدار با علما، پیشکسوتان روحانی و طلاب سادات بنی الزهراء(س)، ضمن مولودی‌خوانی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع) برنامه تلبس تعدادی از طلاب نیز برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل، با تشریح فلسفه دعای عرفه و عید قربان، اظهار کرد: طلاب مدرسه، ضمن شرکت پرشور در مراسم روح بخش دعای عرفه، در ایام سال نیز در نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

وی افزود: درسال جدید در راستای تکریم علما و روحانیون پیشکسوت شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل با حضور در منازل تعدادی ازا ین عزیزان، از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام طیبی در پایان سوم شهریورماه را زمان شروع سال تحصیلی جدید مدرسه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha