سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 461138
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵
حجت الاسلام سید مهدی طاهری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج گفت: با توجه به برگزاری دو جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) و علامه حلی(ره) در سطح کشور و استان یکی از مهمترین برنامه های این مدرسه در سال تحصیلی جدید توجه به موضوع پژوهش است.

حجت الاسلام سید مهدی طاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، با تبریک آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه، به برنامه های این مدرسه در سال تحصیلی جاری اشاره کرد و گفت: مدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج همچون سال های گذشته در حوزه های مختلف پژوهشی، تهذیبی، آموزشی و تبلیغی برنامه ریزی هایی انجام داده که در طول سال به اجرای آنها می پردازیم.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج بر اهتمام ویژه این مدرسه به امر پژوهش تاکید کرد و گفت: با توجه به برگزاری دو جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) و علامه حلی(ره) در سطح کشور و استان یکی از مهمترین برنامه های این مدرسه در سال تحصیلی جدید توجه به موضوع پژوهش است.

وی افزود: برای این امر کارگاه های پژوهشی و مقاله نویسی را ویژه طلاب این مدرسه برگزار می کنیم تا این افراد بتوانند در حوزه پژوهش تقویت شده و در جشنواره های پیش رو به موفقیت دست یابند.

حجت الاسلام طاهری، تعداد طلاب این مدرسه را 36 طلبه عنوان کرد و ابراز داشت: این طلاب در سه پایه تحصیلی مشغول به تحصیل می باشند و تعداد دو استاد تمام وقت و چند استاد پاره وقت عهده دار تدریس هستند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج با اشاره به دیگر برنامه های این مدرسه، گفت: برگزاری کلاس های رزمی، کارگاه های خوش نویسی، کلاس های آموزش رایانه، کارگاه مقاله نویسی و روش خلاصه نویسی از دیگر برنامه های این مدرسه در سال تحصیلی جدید است.

وی افزود: برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی، برگزاری جلسات درس اخلاق با دعوت اساتید کشوری و استانی و شهرستانی به صورت هر هفته با موضوع سبک زندگی و برگزاری جلسات سیاسی و بصیرتی با هماهنگی بسیج طلاب، سرکشی به خانواده شهدا، دیدارهای صمیمی با علما و بزرگان شهرستان، انجام مباحثات جمعی طبق زمانبندی با حضور ناظر پژوهش از دیگر برنامه های مدرسه علمیه سفیران هدایت ویژه طلاب این مدرسه است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha