سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دیدار با استاندار کردستان

حوزه/ بهمن مرادنیا در دیدار با مدیر حوزه علمیه و جمعی از مدیران حوزوی گفت: برای پیشبرد اهداف عالیه نظام نیازمند ارتباط بیشتر روحانیت با مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، بهمن مرادنیا، در دیدار با مدیر حوزه علمیه کردستان و رییس مرکز خدمات حوزه علمیه استان، اظهار داشت: احساس می شود که ارتباط بین دولت، روحانیت و حتی رسانه های نسبت به گذشته کم رنگ تر شده است.

استاندار کردستان در این دیدار عنوان کرد: برای پیشبرد اهداف عالیه نظام نیازمند ارتباط بیشتر روحانیت با مردم هستیم.

مرادنیا با انتقاد از برخی مدیران که باعث ایجاد اخلال در مدیریت کشور می شوند، بیان داشت: کسانی که در این روزها سهوا یا تعمدا برخی کارها را در مدیریت کشور انجام می دهد و مسبب چنین وضعیتی می شوند، بی شک هیچ وقت دلسوز نظام نبوده و نیستند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه برای کنترل وضعیت در کشور نیازمند یک همگرایی هستیم، افزود: در کردستان ظرفیت های بسیاری وجود دارد، لذا نباید کسی بگوید استان محروم، لذا اگر خوب و به صورت هدفمند در این خطه برنامه ریزی کنیم، این استان به یکی از مناطق مهم کشور تبدیل می شود.

وی تاکید کرد: امروز باید رسانه ها فعال تر عمل کنند و برای توسعه و ارتقا وضعیت کشور به معنای واقعی ورود پیدا کنند، لذا به نظر بنده باید برای اطلاع رسانی خدمات دولت، همایشی در استان برگزار کنیم.

مرادنیا تصریح کرد: چون اطلاع رسانی به صورت کامل و خوب در کشور انجام نمی شود، زمینه های ناامیدی در مردم به وجود می آید.

در ادامه این دیدار، علی اصغر دریایی، مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان، اظهار داشت: روحانیت می تواند بهترین و رساترین بلندگو و رسانه برای اطلاع رسانی در جامعه باشد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند که اگر مردم امید داشته باشند به سمت جلو حرکت می کنند، لذا می توانیم چندین کار را برای طلاب در سطح استان انجام دهیم که باقیات الصالحات می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha