جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار مدریت حوزه با گروه تبلیغی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌غربی گفت: رویکرد مدیریتی در مدارس علمیه استان بجای کمّی، کیفی سازی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»‌ از ارومیه،حجت الاسلام صفدر محمدی، در دیدار با گروه جهادی و تبلیغی منتظران مصلح با اشاره به روند مدیریتی موجود در مدارس علمیه استان گفت: رویکرد حوزه علمیه استان درباره مدارس علمیه رویکرد کیفی است و از زمانی که مدیریت حاضر در استان مستقر شده‌، آنچه که تلاش مدیریت حوزه علمیه استان بود بالا بردن کیفیت مدارس و طلاب استان می‌باشد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با آمدن مدیریت جدید در حوزه علمیه استان هنوز هیچ مدرسه‌ علمیه‌ای به مدارس استان اضافه نشده‌ که نشانگر نگرش کمّی در مدارس باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره نگرش بومی در مدیریت مدارس علمیه استان آذربایجان غربی بیان داشت: اسلام برای تبلیغ معارف خویش، مرزهای اعتقادی را درنوردیده و تا زمانی که بحث از معارف اسلامی مطرح است ، مرز بندی‌های کشوری و استانی ،‌محدودیتی را در ترویج معارف ایجاد ایجاد نمی‌کند.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: آنچه که در مدیریت استان مد نظر هست کارایی یک مدیر است نه بومی بودن یا نبودن آن، البته منکر وجود افراد توانمند و متقّی در بین طلاب و روحانیون استان نبوده و نیستیم و تا جایی‌که ممکن است از طلاب بومی در مدیریت مدارس استفاده شده است.

وی در آخر با توصیه به گروه تبلیغی منتظران مصلح یادآور شد: خاطرات خود و آنچه که در مسئله تبلیغ با آن درگیر هستید ومشکلاتی که در سر راه تبلیغ برای شما پیش آمده‌، را به صورت کتبی ضبط و یادداشت کنید تا هم در نشریات مدارس علمیه استان به چاپ برسد و هم توشه‌ای باشد برای طلاب آینده تا از تجربیات شما در بهبود امر تبلیغ استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha