جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر گفت: از آنجا که اباعبدالله(ع) بر قلب‌ها حکومت می‌کند همواره همه را معطوف خویش می‌سازد و گرایش‌ انسان‌های آزادی‌خواه بر اساس مکتب عاشورا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در مراسم سوگواری امام حسین(ع) در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در بستر تاریخ بعد از وفات انبیاء مذاهب، مکاتب و راه‌های فراوانی به وجود آمده است که هریک راه سعادت را از نگرش خود به ملت‌ها معرفی کرده‌ است، اما حادثه کربلا مشعل فروزان جهان اسلام است که با روشن نمودن مسیر صحیح در مقابل جریانات انحرافی می‌ایستد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر با اشاره به دیدگاه دیگر مکاتب در رابطه با حادثه کربلا بیان داشت: از آنجا که اباعبدالله(ع) بر قلب‌ها حکومت می‌کند همواره همه را معطوف خویش می‌سازد و گرایش‌ انسان‌های آزادی‌خواه بر اساس مکتب عاشورا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به تلاش جریانات انحرافی در طول تاریخ برای محو کردن قیام خونین عاشورا، تصریح کرد: امام حسین (ع) محو شدنی نیست و جهان بدون قیام عاشورا به تجلی نمی‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل مجلس عزاداری امام حسین (ع) در دانشگاه‌های استان بوشهر تقدیر کرد و افزود: تشکیل چنین جلسه‌ای نشان از حب اهل‌بیت و وجود فضای الهی و معنوی در میان اصحاب دانشگاهی استان بوشهر است.

گفتنی است مراسم عزاداری امام حسین(ع) به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر و با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در استان، با قرائت زیارت عاشورا و ایراد سخنرانی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha