جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
موسوی کوچه بیوکی

نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در جمع بانوان حوزوی گفت: درس هایی که ملت ما در هشت سال دفاع مقدس آموخته است، با عمل به آن در جنگ اخیر اقتصادی پیروز میدان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، سید ابوالفضل موسوی کوچه بیوکی در آیین افتتاحیه سال تحصیلی 97-98 حوزه علمیه خواهران استان یزد با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع)، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه اظهار کرد: حفظ انقلاب اسلامی تاکنون مرهون مجاهدت رزمندگان، شهدا و ایثارگران است و هشت سال دفاع مقدس درس های زیادی از جمله جانفشانی و ایثار به ما آموخته است.

وی افزود: با پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه و با الهام از آموخته های خود در هشت سال دفاع مقدس و مدیرت صحیح همچون گذشته، پیروز میدان در جنگ خیر اقتصادی خواهیم بود و ما در این مبارزه به وظیفه الهی خود عمل می کنیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس اذعان کرد: زنان دراکثر مراکز علمی و دانشگاهی و حوزه های علمیه حضور دارند و حتی در برخی رشته های مهندسی پیشتاز هستند، ولی در رشته های پزشکی با توجه به نیاز جامعه زنان به ویژه در استان یزد حضور پررنگی ندارند.

موسوی کوچه بیوکی تصریح کرد: زنان باید بتوانند در بعضی صحنه های انقلاب جایگاه اصلی خود را بیابند و پررنگ تر از قبل فعالیت کنند چون یکی از برکات انقلاب اسلامی تسهیل حضور زنان در همه بخش های جامعه است.

وی، حضور زنان در صحنه های اجرایی کشور و بالارفتن سطح سواد بانوان و بصیرت سیاسی آنان را از جمله برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha