جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بسیاری از شبکه های ماهواره ای معاند انقلاب اسلامی، باورها، اعتقادات و ایمان ملت ایران را هدف قرار گرفته اند و به دنبال استحاله فرهنگی و عقیدتی مردم ایران اسلامی هستند که باید گفت در راس این توطئه گران عرصه رسانه، آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند.

نصرالله لطفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به تشدید فشارهای همه جانبه دشمان علیه انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سال 1397 در تاریخ جمهوری اسلامی، نشان دهنده عمر 40 سال انقلاب می باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در فرهنگ ایرانی، عدد 40 مقدس می باشد و از جایگاه و مرتبه والایی برخودار است، تاکید کرد: باید مورخان، بزرگان کشور و دین، تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و فراز و نشیب های آن را برای نسل های جوان تعرف و بازخوانی کنند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در این روزها به صورت گسترده ای دشمنان به صورت مستقیم اعلام می کنند که اجازه نمی دهیم ملت ایران جشن پیروزی 40 ساله انقلاب اسلامی را برگزار کنند، لذا همه در برابر این زیاده خواهی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیم، بنابراین باید به بهترین نحو ممکن چهلمین سالگرد این انقلاب و دهه فجر را جشن بگیریم.

لطفی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به ویژه آمریکای جهان خوار از تمام جبهه در حال فشار آوردن بر جمهوری اسلامی است، ادامه داد: امروز همه دلسوزان انقلاب اسلامی باید با جهاد، روحیه انقلابی و ظلم ستیزی این دسیسه های دشمنان را خنثی کنند و این وظیفه تمام ملت ایران است، بنابراین از مسئولان می خواهیم که خدمات خود را به مردم این مملکت بیشتر کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در حال حاضر بسیاری از شبکه های ماهواره ای معاند انقلاب اسلامی، باورها، اعتقادات و ایمان ملت ایران را هدف قرار گرفته اند و به دنبال استحاله فرهنگی و عقیدتی مردم ایران اسلامی هستند که باید گفت در راس این توطئه گران عرصه رسانه، آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند.

این مقام فرهنگی با اشاره به اینکه ایجاد فاصله و شکاف بین ملت و نظام اسلامی از برنامه های بلندمدت آمریکایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد، تاکید کرد: امروز مهمترین رسالت برای هر ایرانی مومن و انقلابی، حفظ سنگرهای فرهنگی و عقیدتی در برابر هجمه های دشمنان است.

قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگر می خواهیم که در برابر دشمنان اسلام و انقلاب سربلند و پیروز باشیم باید بدانیم که اولین کار حفظ وحدت و برادری در بین اقوام و مذاهب کشور است، زیرا در صورت عدم تحقق این امر نباید انتظار پیروزی و نصرت بر دشمنان را داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha