جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تقی زاده

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از اقامه ۳۴ نماز جمعه در شهرهای استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام حسین تقی‌ زاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌ شرقی، در دیدار با قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، با اشاره به برگزاری همایش روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در تبریز ابراز داشت: پیام این همایش، وحدت و همدلی ملت ایران و پرهیز از تفرقه برای مقابله با دشمن واحد است و تقارن برگزاری این همایش با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ را به فال نیک می گیریم.

وی با بیان اینکه مردم تبریز در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان دادند که تمام قد در برابر هر دسیسه دشمن می ایستند، تصریح کرد: مردم آذربایجان و تبریز همواره در طول تاریخ، دین ‌مداری، استکبارستیزی و عدالت ‌طلبی خود را به اثبات رسانده ‌اند.

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی مهد علما، شعرا، فلاسفه و عرفای زیادی است، گفت: این استان مزین به نام شهدای محراب بوده و مفتخر است در دفاع از اسلام ناب محمدی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ۹ هزار و ۸۲۱ نفر شهید،۲۳ هزار و ۶۰۷ جانباز و یک‌ هزار و ۹۰۶ نفر آزاده تقدیم اسلام کرده است.

وی تشریح کرد: ۳۴ نماز جمعه در شهرهای استان آذربایجان شرقی اقامه می شود که حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی به عنوان امام جمعه مردمی و مکتبی در تبریز بارقه‌ های امید را در دل جوانان انقلابی سراسر کشور روشن کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha