جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام نصیرایی

حوزه/مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی درخصوص نقش روحانیت در بصیرت افزایی در جامعه گفت: همواره بحث روحانیت در خط مقدم مبارزه با ظلم و نفاق و استکبار بوده و است و قطعا روحانیت همچنان در خط مقدم مبارزه با استکبار خواهند بود و منشا خیر و برکت هستند.

حجت الاسلام مجید نصیرایی مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند،با اشاره به رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمدرسول الله 2 اظهار داشت: قطعا یک بخشی از هدف این تجمع مانور نیروهای انقلاب است که خار چشمی به چشم استکبار و بدخواهان نظام و وطن شود و نمایشی از اقتدار و ظرفیت های انقلاب است.

وی با بیان اینکه این رزمایش هم برای دوستان و هم برای دشمنان انقلاب پیامی دارد، بیان داشت: پیام این رزمایش این است که همواره نیروها و ظرفیت های انقلاب از ارزش های خودشان دفاع می کنند و آنها خواهند ایستاد و به هیچ عنوان از آرمان های خودشان دست بر نمی دارند.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در خصوص نقش روحانیت در بصیرت افزایی در جامعه، خاطرنشان کرد: همواره بحث روحانیت در خط مقدم مبارزه با ظلم و نفاق و استکبار بوده و است و قطعا روحانیت همچنان در خط مقدم مبارزه با استکبار خواهند بود و منشاء خیر و برکت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha