جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 تصاویر/ پیاده روی زائران اربعین در مسیر بهشت

حوزه/ گروه ها و جریانات ضددینی و منحرف می خواهند از فرصت اربعین به سود خود بهره ببرند و بذر نفاق و فتنه را در جامعه مسلمین بکارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاد کاوه، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا(ص) سنندج با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: این روزها بسیاری از دلباختگان اهل بیت علیهم السلام پا در مسیر کربلای حسینی گذاشته اند. خوشا به سعادت کسی که بتواند در این روزها در کربلا معلی نزد مولای خویش حضور داشته باشد و حاجات خود را از این بزرگوار بخواهد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج با اشاره به اینکه سفر اربعین، سفری معنوی برای کسب فیض و منش انسانیت است، گفت: میلیون ها نفر در مسیر راه کربلا با پای پیاده به دنبال گمشده خود که همان امام حسین علیه السلام، سید و سالار شهیدان است می گردند.

حجت الاسلام کاوه تاکید کرد: سفر اربعین برای یکایک ما باید سفر معرفت و آشنایی با سیره و صفت اهل بیت علیهم السلام باشد. در اجتماع بزرگ اربعین درس وحدت و انسجام در برابر دشمنان را فرا بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اربعین و این سفر عشق تنها متعلق به شیعه یا مسلمان نیست، گفت: اجتماع میلیونی اربعین حسینی که بزرگترین اجتماع بشری است، تجمع ای متعلق به همه آزادمردان و آزادیخواهان جهان از هر دین و مذهبی است. اربعین درس ایثار و شهادت را در اذهان انسان امروزی مرور می کند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج اظهار کرد: ان شاءالله در اربعین امسال همه بتوانیم سفری با توشعه معنوی و اخروی پربار برای خود به ارمغان بیاوریم و  از لحظه لحظه این فرصت طلایی بهترین استفاده های معنوی را ببریم.

حجت الاسلام کاوه در پایان گفت: با وجود اینکه حضور در کاروان اربعین حسینی سعادتی بزرگ می خواهد، ولی با این وجود بدانیم که گروه ها و جریانات ضددینی و منحرف می خواهند از فرصت اربعین به سود خود بهره ببرند و بذر نفاق و فتنه را در جامعه مسلمین بکارند، لذا روحانیون و طلاب حاضر در این راهپیمایی و اجتماع عظیم، ملت مومن را نسبت به این خطرات که در کمین دوستداران اهل بیت علیهم السلام هستند، هوشیار کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha