جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه دشمن منتظر سیلی سخت مردم ایران و عراق باشد، گفت: اربعین حسینی امسال، نماد تجلی وحدت برادران و خواهران ایرانی و عراقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در بازدید از پایانه مرزی شلمچه، در جمع خبرنگاران حاضر شد با بیان اینکه اربعین حسینی امسال، نماد تجلی وحدت برادران و خواهران ایرانی و عراقی است، اظهارداشت: دشمنان همه توان خود را برای تفرقه بیان مردم ایران و عراق به کار گرفتند، اما بدانند که اربعین حسینی امسال، مشت محکمی بر دهان آن‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به حدیثی از رسول اکرم(ص) خطاب به امام علی(ع) مبنی بر اینکه «عليّ و شيعته هم الفائزون يوم القيامه»، گفت: این حدیث بین شیعیان و برادران سنی مشترک است که علي و شيعيان او در روز قيامت رستگار بوده و ان‌شاءالله اتحاد ملت ایران و عراق مستمر خواهد بود.

امام جمعه اهواز، ضمن قدردانی از خادمین زائرین اربعین حسینی، تصریح کرد: از تمام کسانی که در مرزهای ایران و عراق مشغول ‌خدمات ‌رسانی مختلف و تسهیل در امر تردد زوار اباعبدالله هستند، قدردانی می‌کنم.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان، با اشاره به تردد زوار از مسیر بصره تا نجف، گفت: امیدوارم علما و مردم بصره، خودروهای خود را جهت انتقال سریع‌تر زوار به کار گیرند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha