جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمود نبویان

حوزه/ اگر کسی ادعای همراهی با ملت ایران و انقلاب اسلامی را دارد، حفظ همراهی با ملت، همراهی با جبهه استکبار که دشمن این مردم است، نیست.

حجت الاسلام والمسلمین نبویان در گفت وگو باخبرنگارخبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی امروز 13 آبان، گفت: امروز روزی است که ابهت و عظمت آمریکا در جهان شکست و ملت های مسلمان دنیا، اعتماد به نفس پیدا کردند.

 رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی عنوان کرد: امروز ملت ها فهمیدند که با تکیه بر اسلام، می توان کارها را پیش برد و مبارزه علیه ظلم داشت تا به عزت رسید.

استاد حوزه علمیه افزود: تا قبل از انقلاب اسلامی ایران، ملت های مسلمان در ذلت بودند، اما الان وضعیت مسلمانان در دنیا فرق کرده و توانستند به عزت و بزرگی برسند.

وی اظهار داشت: دشمن و جبهه استکبار، نسبت به بیداری مسلمانان بسیار ناراحت است چون در گذشته چیزی به نام گروه های مقاومت مسلمانان در دنیا نداشتیم، اما الان شاهد شکل گیری جبهه واحد مقاومت در سوریه، عراق، یمن، لبنان و سوریه و از سوی حتی روسیه و ترکیه علیه جبهه استکبار هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین نبویان گفت: همین قضیه باعث ناراحتی «آمریکا شده است و از طرف دیگر متأسفانه در داخل کشور شاهد این هستیم، افرادی دنبال این هستند آمریکای که از ملت ایران شکست خورده و حتی قدرتش افول کرده به عزت برگردانند.

 رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی عنوان کرد: اینها کسانی هستند که اعتقادی به قرآن، دین، اسلامی، منافع ملت و انقلاب ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین نبویان افزود: برکسی پوشیده نیست که آمریکا دشمن ملت ایران و منافع آنها است، به همین دلیل این افراد بدانند حفظ منافع ملت، همراهی با آمریکا نیست چون تحریمها از سوی آمریکا است.

وی اظهار داشت: اگر کسی ادعای همراهی با ملت ایران و انقلاب اسلامی را دارد، حفظ همراهی با ملت، همراهی با جبهه استکبار که دشمن این مردم است، نیست.

حجت الاسلام والمسلمین نبویان گفت: معتقدیم همراهی با آمریکا، همراهی با دشمنان ملت اسلامی ایران و دشمنان ارزشهای دینی است. اینها نشان می دهد این انسانها، تنها به دنبال منفعت خودشان است و به چیز دیگری فکر نمی کنند، ولی مردم اسلامی نشان دادند همیشه بیدار و هوشیار هستند.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha