جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرسه علميه فاطمه الزهرا(س) آمل؛ سبك زندگي

حوزه/ تحقق هر تمدنی، مرهون تقویت در دو جبهه سخت افزاری و نرم افزاری است و انقلاب اسلامی ایران که مقدمه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است، بیشتر در قسمت سخت افزاری( موشکی، پزشکی و ...) جهش و پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از مازندران، خانم طاهری، از کارشناسان حوزوی در نشست بصیرتی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) آمل گفت: تمدن جهانی اسلام به واسطه امام زمان(عج) تحقق می یابد. امام حسین(علیه السلام) برای تحقق این تمّدن بهای عظیم و با ارزشی پرداخت کردند، لذا فقط روضه خواندن و گریه کردن کافی نیست، بلکه باید تامل کرد و به چرایی حرکت آن حضرت پی برد.

وی اضافه کرد: تحقق هر تمدنی، مرهون تقویت در دو جبهه سخت افزاری و نرم افزاری است و  انقلاب اسلامی ایران که مقدمه ساز ظهور حضرت حجت(عج) است، بیشتر در قسمت سخت افزاری( موشکی، پزشکی و ...) جهش و پیشرفت داشته است.

وی در ادامه اعلام کرد: قسمت نرم افزاری، بخش عمده هر تمدنی  است که شامل سبک زندگی، شیوه لباس پوشیدن، مهمانی ها، الگوبرداری ها و غیره بوده که می تواند استقلال فرهنگی هر تمدنی را به چالش کشیده و از بین ببرد.

کارشناس سیاسی در پایان اظهار کرد: دشمن با ترویج تدریجی فساد سعی دارد تا الگوی زندگی ما را به سمت غربی شدن مایل کند، که متاسفانه عده ای با حرکت در پازل دشمن به کند شدن حرکت انقلاب دامن می زنند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha