جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رونمايي از كتاب ساره، مدرسه علميه الزهرا(س) بابل

حوزه/ در مراسمی از کتاب «ساره» خاطرات شهید سبز علی خداداد به روایت همسر شهید، در مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) بابل رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگراري «حوزه» در مازندران، خانم روحانی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بابل در  مراسم رونمایی از کتاب «ساره» خاطرات شهید سبز علی خداداد به روایت همسر شهید که با حضور حجت الاسلام والمسلمین  روحانی امام جمعه بابل برگزار شد، بیان کرد: با توجه به اهمیت و ارزش کتاب و فرهنگ کتابخوانی و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون جایگاه و آثار کتب دفاع مقدس، مراسم رونمایی از کتاب «ساره» در جمع خواهران طلبه این مدرسه برگزار شد.

وی افزود: با توجه به وظیفه خطیر حوزه های علمیه  و لزوم فعالیت گسترده در  عرصه معرفی شهدا، اهمیت آثار حوزه دفاع مقدس و همچنین ترویج فرهنگ شهادت، این مدرسه برآن شد که مراسم رونمایی از این کتاب را بر عهده بگیرد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) بابل ادامه داد: ساره نیکخو، یکی از زنان مهربان و صبور این سرزمین است که در این کتاب روایتگر روزهای زندگی خودش و زندگی مشترک با شهید است. «ساره» شهادت می دهد که امت ابراهیم، نسلی بت‌شکن است که پروایی از آتش ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: رونمایی این کتاب به منظور بهره گیری طلاب از سجایای اخلاقی و معنوی شهید و الگو گیری از خلوص، تقوی و همت متعالی شهید  خداداد  انجام شد.

گفتنی است، کتاب «ساره» به قلم حسن  و حسین شیردل  در 390 صفحه بصورت مجلد از زبان همسر شهید در بیان ویژگی های روحی، رفتاری، معنوی و اخلاقی شهید خداداد و حکایت های شیرین از زندگی مشترکشان به نگارش در آمده است.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha