جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست فصلي؛ معاوني پژوهش حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ نشست فصلی معاونین پژوهش وکتابداران مدارس علمیه خواهران مازندران، در مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از مازندران، خانم اردشیری، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران در نشست فصلی معاونین پژوهش و کتابداران مدارس علمیه خواهران مازندران، در مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن، بیان کرد: موقعیت ها و منصب ها، فرصتی برای خدمت بیشتر و ابزاری جهت رساندن انسان به خداست که این نوع نگاه، نگاهی دنیایی و مادی نیست.

وی افزود: با توجه به اين كه همه ما خادمان طلاب هستیم، لذا زماني كه تعهد داده و مسئولیتی را بر عهده گرفتيم، قطعا در قبال آن مسئول بوده و باید آن کار را خوب و به درستی انجام بدهیم، همچنین اگر در کنار فعالیت های حوزوی، قصد ارتقاء سطح علمی داریم؛ نباید به گو نه ای باشد که به مسئولیتمان ضربه بزند.

وی ادامه داد: ببرای ارتقاء مهارت برگزیدگان پژوهشی و استفاده بیشتر از این نیروها در جشنواره ها و همایش ها، برگزاری کارگاه مهارت افزایی پژوهشی برای برگزیدگان جشنواره های علامه حلی، بانوی کرامت و رشد ضروری است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: با توجه به شرایط عصر حاضر، لازم است مدارس علمیه خواهران مازندران برای پیشرفت بیشتر در امر پژوهش، باید برای هر یک از مهارت‌های پژوهشی حداقل یک متخصص در استان داشته باشند، چرا که تدریس یک مهارت توسط متخصص، بهره‌وری بیشتری دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص«مهارت‌‌آموزی پژوهشگری» در برنامه های آموزشی، مباحثی مطرح گردیده و جای امیدواری است که بعد از مدت ها به منظور ارتقاء توان پژوهشی طلاب سطح دو، نهادینه شدن آموزش پژوهش محور، طراحی شود.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha