پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: امسال طرح ملی حفظ قرآن کریم تحت عنوان بشارت ۱۴۵۲ در ۳ بخش اجرا می شود و شرکت در این طرح هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و همه اقشار می توانند با مراجعه به سایت www.beshaarat.ir ثبت نام نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام مهدی عباسی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از رسالت های سازمان اوقاف تربیت حافظان قرآن کریم است.

وی افزود: طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سال 91 در خراسان جنوبی آغاز شده که در ابتدای سال، متقاضیان ثبت نام را انجام داده و بعد از شرکت در کلاس ها، در پایان سال آزمون می دهند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه این طرح سال گذشته به صورت مشترک با اداره کل ارشاد انجام برگزار شد و آمار خوبی هم از شرکت کنندگان داریم، بیان داشت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل اوقاف و امور خیریه از دست وزیر لوح دریافت کردند.

حجت الاسلام عباسی اظهار کرد: امسال طرح ملی حفظ قرآن کریم تحت عنوان بشارت 1452 در 3 بخش اجرا می شود و شرکت در این طرح هیچ گونه محدودیت سنی ندارد  و همه اقشار می توانند با مراجعه به سایت www.beshaarat.ir ثبت نام نمایند.و

وی ادامه داد: امسال حفظ جزء ۳۰ قرآن مطرح است و بخش اول از سوره ناس تا زلزال، بخش دوم سوه طارق تا بینه و بخش سوم سوره نبا تا بروج است که هر بخش به ترتیب در تابستانف پائیز و زمستان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباسی خاطرنشان کرد: آزمون نهایی روز پنجشنبه 9 اسفند به صورت گسترده و سراسری در کل کشور برگزار می شود و بیش از 35 هزار جایزه به ارزش 3 میلیارد تومان به برگزیدگان اهدا می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 92 بیش از 27 هزار نفر در بخش های مختلف از استان خراسان جنوبی شرکت کرده اند، بیان داشت: سال پیش بیش از 4 هزار نفر در آزمون پایانی شرکت کردند و خراسان جنوبی رتبه برتر آمار شرکت کنندگان را در سراسر کشور گرفت.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محمد جلال آتشی IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 0
    با سلام/ درخواشت شرکت در حفظ جزء 30 قرآن را دارم.