جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 کنفرانس وحدت اسلامی

حوزه/ مراسم اختتامیه سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، در مرکز همایش های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی امروز دوشنبه 5 آذرماه با حضور شخصیت های برجسته جهان اسلامی به کار خود پایان می دهد.

امروز صبح با برگزاری سه کمیسیون تخصصی، پرونده کمیسیون ها بسته شد و پس از آن نشست «40 سال دستاورد در سایه مقاومت» با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور،  سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، آیت الله اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و آیت الله تسخیری، مشاور مقام معظم رهبری درامور جهان اسلام، در هتل آزادی برگزار شد.

پس از این نشست، مراسم اختتامیه رسمی سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با حضور میهمانانی از 100 کشور جهان، در مرکز همایش های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

در این مراسم که با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز همراه است از شخصیت های تقریبی جهان اسلام تقدیر و کتاب تقریبی رونمایی می شود؛ سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی و قرائت بیانیه پایانی از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha